czwartek, 8 maja 2014

A teraz coś o pielęgnacji twarzy..:)


Cześć dziewczyny !! Dostałam na maila zapytania na temat używanych przeze mnie kosmetyków.Odpowiem tak..... używałam prawie wszystkie kosmetyki znanych marek i tych droższych i tych zupełnie tańszych. Długi okres czasu używałam kosmetyki firmy AA z uwagi na moje problemy alergiczne, naczynkowe i rozszerzone pory.Moja kosmetyczka mówi,że mam cerę " murzyńską". Niby to dobrze, bo to " twarda, gruba skóra" ale na której nie robią się tak szybko drobne zmarszczki, ale problem z porami i wypryskami. Później przyszła pora na oriflame ,avon ,garnier, vichy , loreal ,clarene, dermikę. Próbowałam też ziaji (  o dziwo tania firma i dobre kremy ok. 11 zł)
tak jak i vichy uważam kremy przeciwzmarszczkowe ( modeluje doskonale owal twarzy i przywraca gęstość)  i podkłady w kremie  bardzo dobre
( tyle,że bardzo drogie na dłuższy okres stosowania ).



 Robiłam więc tak... 2 miesiące używałam kremów Vichy , a następnie po nich 2 miesiące tańsze kremy np Ziaji czy Garnier ( też dobry krem przeciwzmarszczkowy  ).
Polecam też dla kobiet z problemami powiększonych porów - serum redukujące pory Dr Ireny Eris.



 
 Ostatnie moje odkrycie to naturalne kosmetyki z Biochemii Urody. Zamawiam je na internecie. Np kremy robi się samemu z gotowych składników. Miesza się mikstury w tym hydrolaty , konserwanty, olejki np arganowy czy żel hialuranowy. Rewelacja !!!!!
Następnym poście opisze najlepsze dla mnie produkty z biochemii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz